söndag, december 28, 2008

tredje gången gillt!

sådärja, då var årets julfirande över för den här gången. det har lekts julklappsutdelning hela tre gånger i år. tack o lov slapp vi julmat idag utan det serverades kyckling m potatisklyftor. mmmmm!!

fick lite mer klappar, dock två som var samma lika som jag redan fått.... så imorgon tänkte jag ringa o höra om man kan byta en tidningsprenumeration mot en annan. det borde väl funka? tjoho en tidning till!

ellen håller sig i skinnet. imorgon ska vi till barnmorskan. kanske sista gången! iiih! kärleken skrämmer mig o säger "tänk om du går över tiden jäääättelänge!?". det vill jag ju inte :( fast för varje dag jag går över tiden så måste han förära mig med en liten gåva, så ett par dagar vore väl okej hoho!!

2 kommentarer:

mamma jakeline sa...

Du, jag och susanne lanefelt dårå! Åh kniip! :P iaf till efter nyår, eller hur? Det orkar vi väl med?

Jessica sa...

maria; haha jaa, nu får vi allt knipa!!!!