torsdag, december 25, 2008

naughty or nice?

jag måste ha varit riktigt nice i år för jisses vad fina klappar! det mest otippade var en videokamera o en sån ergorapido dammsugare. tack tack tack "tomten".

jag fick diamanter av kärleken. "jag har råd o ge dig diamanter en gång om året, då är det klart du får det.". supersöta örhängen som var lite för lika de supersöta jag redan fått, så det ska bytas mot något annat bling-bling. tjoho!

sen inte mindre än 4 tidningsprenumerationer; mama, living etc, laga lätt och rachel ray! grymt. jag är lite av en tidningsoman.

redan less på julmat så imorgon blir det nog en lätt sallad till både lunch o middag. hoppas ni haft en underbar jul med nära o kära! :)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det var inga dåliga klappar! Och en filmkamera är ju guld värd nu när Ellen kommer - du måste ju bara filma alla små underbara nyfödd-grimaser, skrynkeltår och bebis-spasmer:)

Något jag glömde filma var när barnen rörde sig i magen - det är jag ganska sur för nu för det skulle vara så häftigt att ha och se tillbaka på...

Jessica sa...

hanna; ja filmkameran känns jättekul!!! jag har verkligen försökt o filma rörelserna i magen, men det är som om hon hör när jag sätter på kameran o bestämmer sig för o jävlas m mig, för då blir det helt stilla haha!