tisdag, januari 06, 2009

färdigdeppat!

fy vad deppo min blogg blivit! deppo över att ungen inte kommer, deppo över att jag är sjuk o idag är jag deppo över att om ellen inte kommer inatt så går kärleken tillbaka till jobbet imorgon! :(

men färdigdeppat! ingen som vill läsa sånt dravvel ju!

så istället väljer jag o fokusera på o bli frisk m min glass-diet! piggelin o vanilj/krossad choklad i mängder!!!! för det har jag också slutat deppa över, de där hemska siffrorna som stirrar tillbaka på mig när jag ställer mig på vågen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att bli frisk så kan du komma och hälsa på mig och Mira!! Du kommer väl ihåg hur det gick för mig sist när vi bestämde att vi skulle ses...:-)

C sa...

Meeen, inte bli sjuk nu ju!
Bebisar brukar vänta ut mamman tills mamman är frisk. Skyndarå! :D

Hur du än vrider och vänder på det får du inte vara gravid länge till nu. ;)
Spännande.

Jessica sa...

helena; oh oh så då bestämmer vi att vi ses imorgon!? så kommer hon inatt ;)

c; nä det är för jävligt, tror jag hostar ut ungen snart.... om mindre än en vecka är hon här, garanterat! iiiih!