tisdag, januari 06, 2009

sött pyssel!

oooh efter o ha sett vilka underbara tejprullar woopsie daisy har fyndat på etsy så kunde jag inte låta bli o kolla in dem jag med! de kostar typ 25-55 kr styck beroende på bredd o längd. vill ha massor! jag är ingen scraptjej men jag föreställer mig att jag kommer bli det m så fina tejprullar ;) om inte annat , bara o göra små kort m denna underbara ryska dockor-tejp, ååååh!

får man köpa massa tejprullar för flera hundra när man lever på existensminimum? hoho!

3 kommentarer:

yllet sa...

tja. du kan ju göra något tjusigt och sälja det! :)

Definitivt preggo sa...

Å herregud, det var förbanne mig det finaste jag sett! Jag vill också! Vi gör det va? Köper tejp för flera hundra fast vi är panka? För att vi får det, för att vi är tjocka och ungarna vägrar titta ut?

Ja. Så gör vi.

Jessica sa...

yllet; ja hurra! du första kund? ;)

definitivt preggo; haha ja, let´s do it! vi kan sitta på ett fik på söder o pyssla m vår tejp o våra ungar i vår. det kommer bli en sjujäkla vår då! ;)